یکشنبه, ۲۱ آذر , ۱۳۹۵ | ۰۴:۰۵:۱۳
مقالات جدید
خانه » سئو و بهینه سازی » برخورد شدید گوگل با اسپم و خرید لینک

برخورد شدید گوگل با اسپم و خرید لینک

گوگل  با سازمان های  دیگری نیز قرارداد دارد. این سازمان ها از کارمندان خود می خواهند که کیفیت نتایج جست و جو را با انجام دادن جست و جو بررسی کنند.  این بازخورد،کیفیت محتوا را مشخص نکرده و بر رتبه شما تأثیری ندارد. این کار برای بررسی عملکرد بهینه الگوریتم در شاخص گذاری کیفیت جست و جو ها صورت می گیرد.

گوگل دسته بندی های متفاوتی برای محتواها دارد :

این کار باعث می شود کیفیت محتوا در نیچ خود مشخص شود.  محتوای حیاتی همان محتوایی است که یک سایت شرکت یا سایتی شخصی و خبری در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه می کند. اما محتوای مفید می تواند به سوالاتی پاسخ دهد که وب سایت شما به آنها پاسخ نداده است. در ضمن بازنگری و تحلیل محصولات و خدمات و مطالب ، پیشنهادات در مورد روش استفاده نیز از محتوای مفید محسوب می شوند.  محتوای مرتبط  شامل یک بازنگری، توسعه محتوای قبلی یا شاید پاسخ به سوالات سطحی تر می شود.  این محتوا معمولا به سوالات ساده و معمولی افراد در مورد خدمات و محصولات جواب می دهد. محتوای بی ربط  مشخصا محتوایی است که هیچ ربطی به عبارت کلیدی جست و جو شده ندارد.
این سازمان های ثالث به طور دستی با اسپم ها مبارزه می کنند. یعنی این سازمان ها محتوای بی ربط را از محتواهای دیگر جدا می کنند.  در ضمن این سازمان ها، مسئول پیدا کردن حقه های غیراخلاقی شامل Redirect و کلوکینگ(Cloaking)،لینک های غیرطبیعی، هک کردن، محتوای خودکار،  اسپم های کاربران، نوشته های مخفی،  سوء استفاده از کلمات کلیدی،  و محتوای بی ارزش نیز هستند.

تولید محتوای بهینه.سئو گوگلبعد از چند بار لو رفتن راهنمای رتبه بندی جست و جو، مدل تفسیر شده از سند برای تمام افراد منتشر شد.  این سند ۴۳ صفحه ای حاوی اطلاعاتی می شود که تقریبا هیچ ربطی به بازاریابی درون گرا ندارد. اما تعریف اسپم کردن در این سند بسیار ارزشمند بوده و به شما کمک می کند، بدون نیت از اسپمرها محسوب نشوید.

مهمان درج نمائید

بعضی از شرکت ها بر این نظر هستند که مقدار زیادی پست مهمان تولید کنند ، و با یک نام و Anchor TEXT ، به خود لینک بدهند .

این امر ممکن است که در کوتاه مدت ، نتیجه ی خوبی را بدهد ولی در بلند مدت ، گوگل فکر می کند که این لینک ها ، لینک های پولی هستند و شما آن ها را خریداری کرده اید و این را میدانید که گوگل با لینک های خریدنی مشکل دارد و به سرعت رتبه شما را کاهش می دهد و حتی ممکن است که شما را پنالتی کند. به هرحال این هم از جناب پنگوئن بر می اید.
اگر شما دوست دارید که زیاد در سایت ها نویسندگی کنید و مقدار بسیار زیادی پست مهمان به اشتراک بگذارید ، می توانید تمام لینک های دریافتی را nofollow کنید، در این صورت هم شما به مراد خود رسیده اید و هم اینکه از خط قرمز گوگل پنگوئن هم گذر نکرده اید.
اما افرادی که زیاد پست مهمان تولید می کنند و به اشتراک می گذارند و لینک های خود را do-follow می کنند ، گوگل آنها را نوعی سئو کار کلاه سیاه در نظر می گیرد و به شدت آن ها را مورد لطف خود قرار می دهد و یک هدیه از نوع پنگوئن پنالتی به آنها تقدیم می کند.
اما فکر خود را به جایی دیگر تغییر ندهید که پست مهمان امری بسیار بد است، اتفاقا پست مهمان یکی از بهترین راه ها برای ارتباط است و گوگل ارتباط را دوست دارد، پس می توانید با خیال راحت از پست مهمان استفاده نمائید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...Loading...

۲ نظر

  1. ممنونم از مطالب خوبتون.بله دقیقا همین طور هست که شما عرض کردید… .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


6 + 9 =

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>