جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۸:۱۷
مقالات جدید
خانه » سئو و بهینه سازی » آموزش سئو و بهینه سازی سایتهای خبری

آموزش سئو و بهینه سازی سایتهای خبری

آموزش سئو سایتهای خبری | سئو گوگل

آموزش سئو سایتهای خبری | سئو گوگل

آموزش سئو و مشکلات سئوی سایت خبری

سوالی از طرف کیت کاربری از آمریکا پرسیده شده است

لطفا نکاتی که برای سایت های خبری مثمر ثمر می باشد را اعلام کنید برای مثال ، اگر یک خبری منتشر و پس از چند روز آن خبر تکمیل شد ، بهتر است که یک محتوای جدید درست کنم یا اینکه همان محتوای قبلی رو آپدیت کنم؟

سوال بسیار عالی است ، اگر من به جای شما بودم ، یک خبر رو تنها به یک صفحه اختصاص می دادم یک صفحه خاص هم باعث بالا رفتن پیج رنک سایت می شود در ضمن مردم نیز از صفحات گوناگون مربوط به یک محتوا سر در گم نمی شوند.
گاهی اوقات شما خبرهایی رو در چند روز به صورت متوالی مشاهده می کنید که معمولا سایت ها این خبرها را به یکدیگر لینک نمی دهند ، و یک محتوای جدید درست می کنند که این کار رو پیچیده می کنه که در این صورت بسیاری از کابران از این کار شما ، سایت را ترک خواهند کرد.
مثلا یک سایتی در مورد اخبار و آخرین رویداد های یک منطقه ای خاص وبلاگ نویسی می کند و هر خبری که تغییر رویداد برایش رخ می دهد فقط محتوای قبلی را ویرایش می کند این کار یک چیزی شبیه به ویکی پدیا می شود که آدرس صفحه همواره یکسان است ولی محتوا ممکن است هر لحظه توسط افراد مختلف ویرایش  و توسعه داده شود.
اما گاهی اوقات هم یک خبری دیگر تمام می شود و شما می خواهید یک صفحه ای جدید ایجاد کنید.
اما با این حال هم اگر خبری که به اخبار جدید مرتبط باشد بهتر است که محتوای صفحه قبلی را  ویرایش و یا توسعه دهید تا اینکه یک صفحه جدید ایجاد کنید ، گاهی اوقات به جای اینکه صفحات زیادی را برای سایت خود ایجاد کنید بهتر است که یک صفحه مورد نظر خود را مشهور تر و قدرمتند تر کنید اگر شما هم صاحب یک سایت خبری می باشید پیشنهاد میکنم که  اخبار خود را صفحه بندی نکنید و از نوع صفحات خود را برای تغییر اخبار ایجاد نکنید بلکه می توانید به جای  اخبار کوتاه و لحظه به لحظه ، همه ی اخبار مربوط به یک موضوع را  تبدیل به یک صفحه طولانی کنید تا مردم دسترسی راحت تری  به صفحه شما داشته باشند. وب برندینگ

۳ نظر

  1. ممنون از اطلاعات مفیدتون. مرررررررررررسی

  2. ممنون واقعا آموزنده بود

  3. لطفا مطالب بیشتری درباره سئوی سایت‌های خبری در سایتتون قرار بدید چون هرچی توی موتورهای جستجو سرچ می‌کنم مطالب بسیار بسیار اندکی در این زمینه موجوده

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کد امنیتی را وارد کنید *